woensdag 10 maart 2010

Gesprek

He calls me at my job. I pretend it’s a business call while he jerks off to the sound of my voice.

- MD en co, met Karlijn.
- Ik heb zin in je.
- Goedendag meneer, waarmee kan ik u van dienst zijn?
- Ik zit thuis naakt op de bank en wil met je vrijen.
- Dat kan, ik kan u het een en ander vertellen over onze systemen als u wilt?
- Ik wil je stem horen, dicht bij me.
- We bieden een verscheidenheid aan producten, waarbij de basis altijd bestaat uit een pakket van minimaal twee diensten.
- Hmm, waar bestaan die diensten precies uit?
- U kunt dan kiezen tussen, internet, telefonie en televisie.
- Ga door, je maakt me zo geil.
- Mocht u een uitgebreid pakket willen, dan kan dat natuurlijk ook. U kunt dan gebruik maken van de speciale aanbieding, waarbij u een van de diensten voor de helft van de maandprijs krijgt.
- Ik denk aan je lijf, aan je borsten.
- U kunt dan zelf kiezen welke dienst u daarvoor in aanmerking wilt laten komen.
- En aan hoe je gisteren lag, toen we lagen te vrijen.
- Ja, dat is mogelijk. U moet dan wel uiterlijk een maand van te voren schriftelijk uw abonnement opzeggen.
- En hoe je keek, toen we bezig waren. De blik in je ogen.
- Wij zullen dan vanzelfsprekend uw oude abonnement opzeggen en ervoor zorgen dat verder alles geregeld wordt.
- Ga door, blijf praten, ik kom bijna.
- Het enige dat u hoeft te doen is het formulier dat we u opsturen binnen zeven dagen ondertekend terug te sturen, wij regelen dan de rest. Binnen twee weken zal uw abonnement dan beginnen en
- Oh, ja, ga door..
- En de eerste twee maanden vallen dan sowieso binnen de herfstaanbieding van de reclame.
- Ik kom!
- Daarna zal dan het gewone abonnement ingaan.
- Oh, liefje, wat ben je toch fijn.
- Heb ik daarmee al uw vragen beantwoord meneer?
- Dat, en meer. Zie ik je vanavond?
- Natuurlijk. Bedankt voor uw interesse en een prettige dag meneer.
- Dag, lekker ding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten